Мета заняття:
Навчальна: вивчити правила виконання обгону; розглянути місця де відповідно до Правил дорожнього руху заборонений обгін.
Розвиваюча: розвивати уявлення про практичне виконання обгону з дотримання правил безпеки дорожнього руху; стимулювати активну пізнавальну діяльність учнів; створити емоційний настрій і збудити інтерес до самостійного вирішення проблем; розвивати в учнів мислення, спостережливість, самостійність та відповідальність під час оцінки дорожньої ситуації; формувати навчальну (уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці; здійснювати навчальну діяльність у взаємодії; формулювати, висловлювати, доводити власну думку; здатність навчатися протягом усього життя), комунікативну, інформаційну (уміння використовувати джерела інформації, зокрема ІКТ; уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку, опрацювання й систематизації, зберігання й передавання інформації) та соціальну (здатність до співробітництва в команді, мобільність; уміння адаптуватись й визначати особисті цілі та виконувати різні ролі й функції в колективі) компетентності, вміння використовувати отримані знання у майбутній професійній діяльності.
Виховна: виховувати ділові якості майбутніх професіоналів, свідоме ставлення та повагу до професії добросовісне відношення до роботи, виховувати інтерес до предмету; культуру руху на дорогах; сумлінність та відповідальність.
Мета заняття:
Навчальна: дати визначення поняттям «зупинка» і «стоянка» транспортних засобів; розглянути місця де заборонена «зупинка» і «стоянка»;
ознайомити учнів із діями водія під час вимушеної зупинки і стоянки;
обґрунтувати небезпечні наслідки порушення правил зупинки і стоянки транспортних засобів;
створити умови для ефективного вивчення нового матеріалу при опорі на вже існуючі знання.
Розвиваюча: розвивати самостійне та логічне мислення учнів шляхом аналізу,
уміння систематизувати і виділяти головне при отриманні на уроці нових знань.
Виховна: виховувати в учнів любов до обраної професії;
відповідальність до дотримання Правил дорожнього руху;
самостійність в процесі здобуття міцних знань.
Мета заняття:
Навчальна: вивчити правила проїзду пішохідних переходів і зупинок маршрутних транспортних засобів.
Розвиваюча: розвивати уміння проїзду пішохідних переходів і зупинок маршрутних транспортних засобів; творче мислення шляхом аналізу, виділяти головне, порівнювати, доказувати, узагальнювати і систематизувати, ставити завдання і вирішувати їх.
Виховна: інтелектуальна, предметно-практична сфера.
Мета заняття:
Навчальна: ознайомити учнів з правилами проїзду залізничних переїздів.
Розвиваюча: розвивати наочно-образне мислення, зорову та слухову пам'ять; концентрацію і переключення уваги.
Виховна: виховувати раціональність, дисциплінованість, відповідальність, комунікативність. Формувати інтерес до професії водія.
|1|2|